Tuesday, September 27, 2011

MANSA PENDING/BERITA KE BARU

Ba dalam MANSA PENDING tu dikena ngenatai ke berita serta pejalai pengawa ti dikereja BSP ari pun sampai ke ila. Nya alai, ngagai semua peninga dunya muzik kitai, serta ke bisi ati deka meda serta ka nemu pengawa kami sebuat, tau muka FOLDER tu. Ukai semina mantai ke rintai pejalai pengawa, tang nyadi ke pengkalan pemadah program (aktiviti) kami sebuat.


BERITA ANGIN BESANGKUT ENGGAU ALBUM BSP
Ngagai peninga ke dikerindu tauka orang mayuh di luar din, nyadi kebatang ia endar amat meh BSP tu deka ngeluar ke siti album ba maya ke sempil ari diatu. Nyadi album nya album keterubah ti deka dikeluarka BSP. Pemansut album nya dijangka deka bisi dijual dalam kandang ujung taun tauka pun taun 2012. Album tu ALBUM KOMPILASI tauka album begulai bebala mayuh ti ngundan penyanyi baka JULIANA MARING, SIMON MARING, EDWIN MARING serta dua iku ke terubah masuk dalam dunya pemerindang ianya MOREEN MARING enggau LORENZE MARING.

Semua proses tauka pejalai pengawa ke ngadu ke album tu endang benung dikerja naka ke diatu. Ngerikut serta ngambi gambar Video Klip udah tembu. Ke diatu, benung dalam pengawa Video Editing & Album Cover serta benung dalam proses trial & correction ba peringkat vokal & mixing lagu. Semua tu nyau ka datai ba tikas ke penudi (final touch).

Kami sebuat ngereja pengawa enda ulih ngerumban laban ke betuai ke maya ke bisi lepa nadai pengawa serta nyelinting ari ke bisi pemisi. Nye meh kebuah rita ke ka ngeluar ke album seruran nyadi 'langgur/perambu' belama ngelamatu. Kelalu ngambi masa lama mega laban kami ke bekereja magang serta enda sama alai. Ngerikut serta ngambi gambar video pan sema ke jaku semina ngerampas aja. Nya alai kadang-kadang semua tu tau nyadi ke penanggul dalam proses ngadu ke album kami sebuat tu.

Taja pia, kami sebuat enggau penuh penyabar serta pengangkun ati ngereja semua tu awak ke tau nyadi serta bisi di kena ngerami dunya pemerindang kitai di serata Sarawak. Kira ke ukai semina "berita ti di bai angin" meh rita kami sebuat ke ka ngeluar ke album tu. Berita ke dikerembai ke aku nengah Blog tu semua utai ke amat magang. Nya alai, ngagai bala peninga ke bisi udah nemu rita sebedau tu, kelebih agi udah pansut ba Newspaper serta media cetak ke bukai ti udah kala nyebut pasal tu, semuanya endang amat. Semina sebedau tu kami sebuat enda berani becerita ke pekara tu laban nangi ke enda nyadi serta perambu mayanya suba agi kelalu jauh deka ngenatai ke diri ba takat (peringkat) ke diatu. Tang diatu, semua proses ke ngadu ke album tu tau dikumbai 70% udah tembu, kira tau meh kami sebuat madah ngagai peninga.

Enggau pemaruh ati serta pengangkun  ke dunya pemerindang, ditu aku ngari ke BSP Sdn Bhd, meri besai terima kasih ngagai bala peninga ke bisi ga udah munga mit capuh beranti ke penatai BSP dalam dunya pemerindag, minta kitai semua meri sukung ngagai pengawa tu, ukai semina kami aja, tang ngagai semua pemerindang bukai ke udah dulu serta lama (OTAI) dalam pengawa belagu mega.

BERITA ANGKA BULAN NOVEMBER 2011
Ke diatu bala BSP benung nembu ke Editing Video Klip lagu-lagu dalam album Kompilasi keterubah tu. Lalu ujung bulan sebelas tu kira ke "Mastering" album tu meh. Arap ke ulih dikeluar serta dijual dalam ujung taun 2011 tauka paling laun dalam pun taun 2012 ila.

Tang taja pia, udah bisi mega 'tempahan' ari bala peninga deka meli VCD ti chulin ari BSP empu. Terima kasih ke sukung kita bala mayuh. Siti ari berita ke manah 'feedback' ari peninga.

Blog serta  FB PAGE BSP mega udah di bantai ngagai bala mayuh ngambi ke sama ulih nemuai serta nemu berita ke pemadu baru ari BSP. Sukung meh pemansang anembiak kitai Iban dalam dunya pemerindang auk.

BERITA JANUARI 2012
Halo...bala peninga, ke diatu album BSP udah lepas ari peringkat penapisan FINAS. BSP diatu benung ba ikas nyelak VCD. Kira udah taun baru cina ila, album deka di jual sebelah pasar serata menua sarawak. Aram meh sama nyukung BSP dalam dunya pemerindang.




BERITA FEBRUARI 2012

Haalllloooo semua....kami deka ngenataika berita ke manah amat. Nyadi ke diatu VCD keterubah ari BSP deka di-idar ke ba serata menua kitai di Sarawak. Udah tembu ngidar ke nya, kami deka mula enggau Airtime-Promotion ba Cats Radio. Kitak tau ngiga VCD kami sebuat nya sebelah kedai ke semak menua kitak auk. Beli ke original aja neh. Anang meli ke dicelak orang nya. Sukung meh industri muzik kitai Dayak auk. Arap ke kitai semua sama bela teperindang lebuh ke ninga lagu-lagu BSP dalam album nya ila.....terima kasih mayuh...........


VCD Begulai Sejalai keterubah ari BEGULAI SEJALAI PRODUCTION


TERIMA ARI BALA PENINGA ENDA DISANGKA!!!...wo!!

Tabi basa ngagai semua bala peninga lagu-lagu Iban dimenua kitai enggau di Semenanjung mega, kami BSP ari ati ti amat, kami meri besai terima kasih ngagai semua ke udah nyukung bebeli ke VCD ke original. Buah penemu ke dipansutka sida ke udah meli, manah magang serta nyadi ke peransang kami terus nyingkang begadai nitih ke org ke udah dulu. Kami BSP mega lebih besemangat deka ngenataika album-album (produk) ke dudi ila enggau lebih manah serta berkualiti gik. Ubah ke dibai BSP enda dibai enggau cara ngenyit, tang mimit-mimit awak ke enda berasai serta ulih diterima bala peninga mayuh. Kami nesau bala peninga semua ke udah bebeli, meda serta ninga album BEGULAI SEJALAI tau ngenataika berita ngagai bala kaban belayan kitak ke bedau, mai sida meri sukung ngagai dunya pemerindang kitai ke makin sari makin mansang tu. Padah ke sida, dunya pemerindang kitai udah mula mansang serta semua ke ayan diatu nya patut disukung enggau enda belampung ati.

Kami BSP minta ampun enti sema pengurang album kami keterubah tu bisi dipeda. Laban kami tu sigi baka orang bukai mega, enda ulih lari ari penyilap serta pengurang. Kami minta ampun ngagai semua peninga lalu deka ngubah utai ke kurang nya ngagai ke lebih manah agi ba album-album ke dudi ila. Kitai mina mensia biasa aja, ke kurang nya sigi ari kitai lalu ke manah serta nadai ilap nya sigi ari PETARA siku aja.


TAUN 2012
ALBUM BARU JULIANA MARING

BSP bisi berita pemadu manah ti deka dipadahka ngagai peninga2 lagu IBAN diserata menua. Kami deka mansut ke album solo JULIANA MARING dalam kandang ia taun tu mega. Album JULIANA MARING tu diasaika lebih narit ati bala peninga kelebih ia agi ke rindu ke pemaju dalam dunya pemerindang. Ubah dalam album tu ianya nyengkaum tusun muzik, rentak-rentak (genre) ke bisi bedau kala digaga dalam lagu kitai Iban, video klip lebih terang ari album Begulai Sejalai serta nunjukka pengangkun BSP dalam dunya pemerindang kitai Dayak. BSP mai ubah muzik ke bakatu, laban deka mai kitai bansa nyingkang ngagai siti dak agi tangga pemaju dalam dunya pemerindang. Album tu dijangka dipasarka dalam bulan 10 sema nadai penanggul. Anti meh penatai JM pulai ngerami kitai dalam dunya pemerindang nyerumba ke tag line BSP, pemerindang kenyalang......


ALBUM - ENDA NYERAH ALAH (JULIANA MARING)

Ngagai kitai bansa ke rindu ke lagu-lagu Iban, kelebih agi lagu-lagu ke berentak baru serta fresh, anang tinggal meri sukung ngagai album baru JM ti deka dikeluarka dalam bulan November (11) tu ila. Kami minta ampun ngagai bala peninga laban bisi laun mimit ngenataika album tu tegal bisi penanggul ke nuntung BSP.

Album JM tu dijangka ulih merindang kitai semua. Beli meh ke original enti VCD lagu tu udah mula dijual ba kedai serata menua kitai bulan sebelas tu ila.


"OoooooooooHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!....Ni kita bala ibu, bala aya, kaban belayan, serta peninga ti dikerindu ke semua. Datai meh nyenguk, ngetu duduk enda lama ba ruai kami tu. Aram kitai berandau serta bekelala ngambi ke nadai sebarang sagam dalam ati. Bekelala tegal pengerindu serta sukung beamat dalam pemansang DUNYA MUZIK KENYALANG..."



Dikarang,

Lorenze Maring
Ketuai Editor BSP

4 comments:

Anonymous said...

boleh tahan..
yalah ka maioh agi promosi...
enti ka diatu baka ka bedau bc org maioh nemu pengawa kitai..
kerja keras dan keras... lagi..
he..he..
.....all the best...

JULIANA M. said...

Blog tu sigi bedau di publish ngagai bala mayuh. Ila udah datai maya ia, akan dipublish mega..

Riena Will said...

ya..sigi boleh tahan.. sida mnyadi begulai sejalai serta begempung.. arap ke mujur.. gd luck sis.. :)

BSP S/B said...

ba ia sis...meri besai ngagai petara ketegal semua utai tu sis...Arap ke nuan mega mujur sis..